For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten (cmd-tast på Mac) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske

Kommunikasjon

Design og profil - skal skapa "lyst til å kjøpa/vil ha kjensla"

Me har utvikla logo til Ryfylkebryggeriet og etikettar til ulike ølsortar. Me var også heldige å få bidra litt rundt navn og tekstar. For øl sin del er det gjerne ein fristande etikett med tiltrekkande tekstar som avgjer salget...

 

Norge som land har dei siste åra hatt sterkt fokus på design.

Mange har lukkast med å både selja meir og til betre pris fordi dei har treffande og seljande design og profil. Alle veit kva fargar, bokstavar og andre grafiske element kan bety. Dette med at ting er tiltrekkande å sjå på, ta på osv. er svært viktig.

 

Alle veit også kva det kan bety å få ein ny kjole, ny bukse, ny hårfrisyre og liknande. Det kan bety mykje for den oppmerksomheita ein får, for sjølvtilliten, i kva grad ein blir lytta til osv. Det same gjeld bedrifter, produkter og tenester.

 

Også produktutforminga er avgjerande.

 

Vinnarskalle veit mykje om korleis eit godt design og profil kan løfta det ein skal kommunisera.