Kva er eit konsept?
Me har utvikla både forretningskonseptet og kommunikasjonskonseptet til Pizzatime.Navn, slagord, konseptide, tekst og design til denne menyen og "brosjyra" som vart sendt ut til "alle".
Eit konsept skal vera med å;
- Auka forbrukaropplevinga
- Betra kommunikasjonen rundt tjenesten/produktet
- Auka meirverdien for forbrukaren
- Auka salget/bruksfrekvensen
- Skapa eintydig forståing av tjenesten internt og eksternt
Kommunikasjonskonsept
Dette er den kreative fasen, der kommunikasjonsideen blir definert, og der ein legg fokus på korleis ein ynskjer brukaren skal oppleva tenesten og/eller produktet.
Fasen vil blandt anna resultera i definisjon og beskriving av bruk av fargar, typografi, bildespråk etc.
Forretningskonsept
Eit forretningskonsept skal beskriva kva ein skal driva med. Beskriva korleis ein skal tena penger.
Det er kjernen i ein forretningsplan.
Eksempel på eit konsept er salget av flybillettar frå SAS;
- Du kan sjekka inn via mobiltelefon eller e-post
- Du får melding dersom flyet er ute av rute
- Du kan velja sete via telefon eller e-post
- Du får servert frokost på dei tidlige avgangane
- Du får god service og eit smil
Alt dette byggjer rundt og oppunder det du eigentleg har kjøpt, som er ei flyreise frå ein plass til ein annan. Alt dette kan resultera i at du kjøper billetten gjennom SAS, sjølv om den til og med skulle kosta nokre kroner meir enn andre stader.
Vinnarskalle bidreg til Vinnarskalle-konsepter.