For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten (cmd-tast på Mac) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske

Om Vinnarskalle

Menneska - den viktigaste resurssen

Frank Robert Abelseth er den som i saman med andre "Vinnarskallar" har utvikla konseptet. 

Han har denne bakgrunnen;
Utdanna innan markedsføring, og gjennom kursing og praktisk arbeid med små, mellomstore og store kundar lokalt, nasjonalt og internasjonalt fått brei og god erfaring og kunnskap innan strategi, konsept og kommunikasjon. Omdømmebygging og forretningsutvikling.

 

Andre Vinnarskallar;

Steinar Engeland - Strategisk designer

Nina Larsen - Grafisk designer

Roy Arne Fylkesnes - Nettkonsulent / digitale medier

Hilde K. Ingvaldsen - Design og visuell kommunikasjon

Sveinung Johan Bjelland - Grafikar

Sigurd Vikøren - Massekommunikasjon

Eirik Føleide - Nett og konseptdesigner

Knut Føleide - Strateg og forretningsutviklar

Halvor Urrang - Styreverv, eiendom, finansiering

 

For at Vinnarskalle-konseptet skal lukkast, er det i tillegg til desse avgjerande at ein benytter dei personane som har den kompetansen som oppdraget har behov for. Eit Vinnarskalle-oppdrag må bli vellukka, først og fremst for kunden.