Hus1 Haugaland fekk suksess med sin kampanje?27.01.2017
Korleis lukkast med å selja hus?
TG-Bygg vart frå 1.1.17 representant for Hus1 Norge på Haugalandet og Sør-fylket. Det er mange tilbyderar av hus i dette distriktet, så det var viktig å koma godt ut. Vinnarskalle presenterte nokre tankar rundt kampanje, og me kjørte igong kampanjen i starten av januar.
Dette er noko av det me har gjort:
- Bli kjent med Hus1-konseptet og Hus1 Haugaland
- Utvikling av kampanjeidè
- Utarbeiding av komplett og detaljert kampanjeplan inkl. budsjett
- Tekstproduksjon
- Fotoarbeid
- Design av profil og ulike "annonser"
- Kjørt kampanje på papir, nett, mobil og Content Marketing i Haugesunds Avis
- Kjørt kampanjar på Facebook
- Kva hus likar du best? Avstemming på facebook i eigen modul
- Google-adwards (me følge alle spor og kjøre direktereklame)
- Samtalar og opplegg rundt oppfølging av dei som tek kontakt
- ... og ulike kampanjetiltak er på gong, alt etter behov.
(her er to av fleire annonser og vinklingar)
Og kva er resultat så langt?
- Svært høg treffprosent på ulike digitale kanalar (fått vist oss fram)
- Lang lesetid på CM (potensielle kundar som har lest?)
- Sendt ut mange husbøker
- Mange kommentarar frå kjente og ukjente
- Gjort oss Hus1 Haugaland attraktive?
- Salg av mange hus? (slaget står når kunden er der...)
Me takkar for oppdraget så langt, og gler oss til å jobba vidare med både kampanjen og bedrifta.
På jakt etter eit litt spesielt hus? Snakk med Hus1 Haugaland
Helsing an`Frank
Attende