Har di bedrift ein plan for framtida som er god musikk i alle sine øyrer?09.01.2015
Skal ein få til noko slikt er det ofte viktig å få heile laget til å vera einige om spelestilen. Klare roller, forbetring av prosessar, motivasjon og klar handlingsplan når ein reiser frå samlinga. I dette tilfellet var alle 15 svært samstemte og motiverte når samlinga var over. Nå gjenstår "berre" å gjera det ein har kome fram til...
Slik såg programmet ut fredagen:
Leiinga informerte
Om bransjen, investeringar, konkurrentane, markedet
GAP-analyse
Alle gav karakter på kor ein står i dag på ulike område. Ein avslutta dagen med å plukka ut nokre punkter som skulle forbetrast. Av kven og når det skulle vera på plass.
Lørdagen:
Oppsummering av beslutningane
Var det me beslutta fredagen "rett"?
Presentasjon av ny merkevarestrategi
Nytt produktnavn, nettside, salgsarbeid
Kva skal den enkelte bli betre på
Alle forplikta seg til personlege forbetringstiltak
Kundevisjon
Ulike grupper laga tenkte utsagn frå kundar som me ynskte kundane skulle sei
Lysten til å prestera
Samlinga vart avslutta med eit foredrag om kva som gir lyst og kva som fjernar lysta til å prestera.
Skal ein få god musikk ut av høgtalerane må alle vera samstemte...
Me ser fram til å arbeida vidare med denne bedrifta slik at ein oppnår dei overordna måla ein har satt seg.
Skulle du ynskja høgare omsetning og/eller betre marginar, så meld frå:)
Attende